Webshop helpdesk

Cum să cumperi bilete online:

Pe parcursul etapelor tehnice explicate în secțiunile 1-5 de mai jos, întri într-un acord cu caracter obligatoriu cu Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft și ești de acord cu Termenii Generali ai Contractului finalizând tranzacția.

Acordul urmează încheiat nu este considerat ca un acord în scris; acesta nu trebuie să fie înregistrat de către Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft; acordul în sine nu trebuie să fie disponibil ulterior. Acordul este în limba engleză.

 

Alege tipul de bilet

  • Click pe butonul "Adaugă în coș" aflat lângă denumirea produsului pe care vrei să îl achiziționezi 
  • Alege cantitatea 
  • Dacă nu vrei să achiziționezi și alte produse, click pe "Adaugă în coș și Verifică comanda" 
  • Dacă vrei să achiziționezi și altceva, click pe "Adaugă în coș" continuă procesul de cumpărare 

Făcând click pe "Verifică comanda" în partea de sus a paginii, poți începe imediat verificarea comenzii.

 

Înapoi

 

Pasul 1 – Verifică coșul

  • Verifică produsele selectate anterior și asigură-te că e totul în regulă
  • În partea de jos a paginii poți găsi câteva recomandări de produse conexe pe care le poți adăuga instant în coș
  • Dacă e totul în regulă, poți face click pe "Cumpără"

Înapoi

 

Pasul 2 – Datele tale

Adresa de email: Adresa ta de email. Este important să fie o adresă valabilă, deoarece aici îți vom trimite biletul și factura.

Numele clientului: Numele tău. Din motive de siguranță, trebuie să îți introduci numele în timpul procesului de cumpărare, dar numele nu vor fi indicate pe bilete.

Codul postal:  Codul tău poștal.

Oraș: Orașul în care locuiești.

Adresa: Adresa ta exactă (stradă, numărul străzii, etc.)

Țara: Țara de proveniență.

Telefon: Numărul tău de mobil.

Data nașterii: Data la care te-ai născut, în următorul formatt: ex. 1983-02-16

 

Date de facturare:

Datele de facturare sunt aceleași cu datele personale. Bifează căsuța și sistemul va adăuga automat la datele de facturare, datele personale personale introduse de tine. Dacă datele de facturare diferă de cele personale, completează câmpurile corespunzător.

În cazul în care completezi datele de facturare pentru o altă persoană, te rugăm să bifezi  căsuța „individual” (persoană fizică), iar dacă dorești să completezi datele pentru o persoană juridică, te rugăm să bifezi căsuța  "company" (persoană juridică) în câmpul dedicat tipului de client. Dacă achiziționezi biletele pe persoană fizică, nu este nevoie să mai completați câmpurile dedicate codului de TVA, codului de TVA european și contului bancar!

Autorizez Sziget Cultural Management Ltd să folosească datele în scopuri de marketing. Poți citi despre politica noastră de confidențialitate aici. Nu este un câmp obligatoriu. Bifând această căsuță, adresa ta de email va fi adăugată bazei noastre de date și îți vom trimite newslettere legate de festival.

Înapoi

 

Pasul 3 – Confirmă datele

Poți verifica încă o dată conținutul coșului și datele de facturare. După care poți alege modalitatea de plată.

Înainte de a achiziționa biletul, te rugăm să citești cu atenție Termenii Generali ai Contractului și dacă ești de acord, bifează cășuța. Bifând căsuța, ești de acord cu Termenii Generali ai Contractului. Poți continua procesul de achiziționare doar după ce ai fost de acord cu TGC.

De reținut că pot fi mai multe TGC-uri cu care trebuie să fii de acord, în cazul în care cumperi și alte servicii pe lângă biletul de intrare (loc de parcare, asigurări, etc.).

Înapoi

 

Pasul 4 – Plătește pe o platformă securizată

Pe platforma OTP va trebui să introduci datele cardului tău bancar.

Numărul cardului: de obicei format din 13-19 cifre, imprimate pe fața cardului bancar.

Data de expirare: Data este imprimată pe card, în formatul mm/yy (luna/an)

Codul de securitate: ultimele 3 cifre imprimate pe banda de semnătură, pe spatele cardului {CVV2 sau CVC2}. Dacă nu ai un asemenea cod, lasă căsuța goală.

 

Poți plăti cu următoarele tipuri de card:

  • MasterCard (embosat)
  • Visa (embosat)
  • American Express (embosat)
  • Electron (neembosat) în cazul acestor carduri, banca emițătoare decide dacă ele pot sau nu fi utilizate pentru plăți online. Dacă banca emițătoare a cardului tău permite acest lucru, atunci poți plăti cu un astfel de card. Pentru detalii suplimentare, contactează banca emițătoare.
  • Toate tipurile de card emise de banca OTP pot fi folosite.
  • Maestro (cardurile Maestro emise de orice bancă pot fi folosite pe platforma OTP, dacă banca emițătoare permite utilizarea acestora în tranzacții online. Te rugăm să contactezi banca emițătoare a cardului tău, pentru mai multe detalii.)

Poți descărca toate informațiile ajutătoare pentru tranzacțiile online OTP aici.

Înapoi

 

Pasul 5 – Biletul pe email, preschimbare

După confirmarea de la banca OTP, vei primi 2 email-uri, la adresa de email pe care ne-ai furnizat-o.

  1. Email cu confirmarea plății
  2. Email cu link-ul de download al biletului și al facturii electronice.

Ai două opțiuni la preschimbarea biletului cu brățara specifică:

  1. Print @ home (ai nevoie de o imprimantă pentru asta):

Click pe link-ul pdf din email, deschide fișierul și printează-l. Dacă ai achiziționat mai multe bilete, va trebui să deschizi fiecare link în parte, pentru a le printa pe fiecare. Link-ul va fi deschis cu Adobe Reader, care poate fi descărcat gratuit aici.

Va trebui să aduci biletul printat cu tine, la festival. Acesta va fi preschimbat cu brățara specifică, la casele de bilete aflate la intrarea la festival.

  1.  Biletul digital (ai nevoie de un smart phone cu Android sau iOs și aplicațiile Wallet/Pass Book instalate):

Descarcă fișierul .pkpass primit pe email, în aplicația de pe telefon. Vino cu telefonul la festival. Vei primi brățara după ce prezinți codul QR din aplicație. (Alegând această opțiune nu trebuie să mai printezi biletul pentru a-l aduce la festival)

Înapoi

  

HelpDesk

În caz că ai nevoie de ajutor sau întâmpini probleme, citește următoarea secțiune înainte de a ne contacta. Cele mai multe probleme pot fi rezolvate astfel.

 

Nu am primit niciun email! Unde îmi sunt biletele?

Poate dura maxim două ore până ajunge linkul pe email, în caz că nu a sosit poți încerca următoarele:

  1. Verifică secțiunea SPAM din mailbox-ul tău și, dacă folosești un cont Gmail, asigură-te că ai bifat „Updates”.
  2. Link-ul de activare vine de la următoarea adresă de email: ticket@szigetfestival.com  Caută această adresă cu ajutorul căsuței de căutare, poate emailul e ascuns undeva.
  3. Este posibil să fi introdus greșit adresa de email. Dacă crezi că e așa, trimite un email la info@szigetfestival.ro și încercăm să rezolvăm cât mai repede.

 

De ce nu îmi apare/funcționează corect pagina de webshop?

Verifică lista de mai jos și asigură-te că folosești un browser capabil să afișeze pagina de webshop:

  • Internet Explorer 10 și peste
  • Mozilla  Firefox: 25 și peste
  • Chrome: 31 și peste
  • Safari: 6 și peste

 

Plata mi-a fost refuzată. Care e problema?

Dacă plata a fost refuzată, asigură-te că banca emițătoare a cardului tău permite utilizarea în tranzacții online a tipului de card pe care îl folosești. Plata nu poate fi finalizată dacă tipul de card utilizat nu este permis a fi utilizat în tranzacții online sau dacă e expirat. 

Poți încerca următorii pași: 

  1. Te rugăm să încerci din nou și de data aceasta verifică de două ori datele introduse!
  2. În cazul în care în contul tău bancar nu se află suma suficientă sau dacă cardul are o limită de sumă, tranzacția va fi refuzată. În acest caz trebuie să contactezi banca ta. Banca va avea nevoie de următoarele detalii (le poți găsi în mesajul de eroare):
  • numărul de identificare a tranzacției
  • codul de eroare din 3 cifre.

Dacă nu mai pot merge la festival? Pot da biletul meu altei persoane?

Vânzarile de bilete Sziget funcționează după o politică strictă conform căreia sumele achitate nu pot fi restituite. Biletele nu sunt personalizate deci nu este nevoie de vreo permisiune oficială de la cumpărător pentru a permite altcuiva să folosească biletul.

Helpdesk bilete:

Pe email: info@szigetfestival.ro

Prin poștă: Sziget Cultural Management Ltd., P.O.B. 694/245, 1399 Hungary

Webshop-ul este întreținut de Sziget Cultural Management Ltd., 1033 Budapest, Hajógyári-sziget, Hrsz.: 23796/58., Hungary

Înapoi

 

Informații despre tranzacțiile online cu cardul

În timpul comenzii veți fi redirecționați către o platformă securizată pentru plăți online, întreținută de OTP Bank, cea mai mare bancă comercială din Ungaria. Puteți găsi informații detaliate despre tranzacțiile cu cardul bancar, aici.

Puteți utiliza următoarele tipuri de carduri:

Înapoi