Mai multe informaţii despre bilete aici.

Ce trebuie să știți despre  bilete:

  • Biletul (voucher-ul achiziționat online) va fi preschimbat cu o brățară specifică, la intrarea la festival. Nu uita să aduci cu tine, neapărat, un act de identitate valabil, căci noul sistem de check-in permite personalizarea brățărilor. Voucherele pe care le primești cumparând bilete pentru Sziget au doar un cod de bare/cod QR care nu este personalizat- nu specifică numele persoanei care a cumpărat biletul. Astfel, atunci când îți preschimbi voucherul în brățară, colegii noștrii te vor ruga să prezinți un act de identitate valabil, acesta va fi scanat, iar apoi îți vei primi brățara.
  • Toate drepturile ce țin de bilet sunt reprezentate de codul de pe bilet - nu sunteți siguri ce include biletul vostru?
  • Voucherele nu sunt personalizate și nu sunt legate de o persoană anume, drept urmare prima persoană care se prezintă cu codul primește brățara. Anul acesta, însă, brățările sunt personalizate, nu uita să aduci cu tine, neapărat, un act de identitate valabil, căci noul sistem de check-in permite personalizarea brățărilor.
  • În caz de fraudă (spre ex.: intrarea mai devreme, neautorizată) Sziget nu va înmâna brățara sau un nou bilet nici măcar cuiva care deține un bilet printat. Sziget nu este răspunzător în caz de fraudă.
  • Păstrați-vă codul în siguranță și nu lăsați pe nimeni să faca copii, fotografii sau înregistrări biletelor voastre.

Brățări:

  • Poți obține brățara doar dacă prezinți un act de identitate valabil. Noul sistem de check-in permite personalizarea brățărilor.
  • Brățările sunt valabile doar dacă sunt purtate la încheietura mâinii.
  • Brăţările deteriorate, lipite, tăiate, cu marca desfăcută, mai largi decât mâna, vor fi considerate invalide!
  • Brățările nu sunt transferabile altor persoane.
  • Brăţările deteriorate sau pierdute nu pot fi înlocuite.

Persoanele care falsifică un bilet sau care participă cu un bilet fals, vor fi urmărite penal. 

Vă rugăm să rețineți că organizatorii își rezervă dreptul de a efectua modificări în program.

Din 2016 festivalul Sziget introduce un sistem adițional de check-in. Acesta va a avea loc la intrarea festivalului, înainte ca szitizenii să-și primească brățările.

Check-in-ul va permite personalizarea brățărilor. Voucherele pe care le primești cumparând bilete pentru Sziget au doar un cod de bare/cod QR care nu este personalizat- nu specifică numele persoanei care a cumpărat biletul. Astfel, atunci când îți preschimbi voucherul în brățară, colegii noștrii te vor ruga să prezinți un act de identitate valabil, acesta va fi scanat, iar apoi îți vei primi brățara.

Personalizarea este importantă. În acest fel sperăm să reducem numărul persoanelor care folosesc biletele cu scopuri ilicite, de asemenea, astfel vor putea fi identificate eventualele persoane care au mandate de arest internaționale pe numele lor, sau sunt pe liste de observație. Datele scanate de pe actele de identitate vor fi stocate în conformitate cu legile de protecție a datelor ale Ungariei și Uniunii Europene.

 

 

FAQ:

De ce documente am nevoie să intru pe insulă?

  • Vei avea nevoie de voucherul pe care l-ai cumpărat, pe care figurează codul de bare sau codul QR, și o carte de identitate sau un pașaport valabil.

 

Ce se întâmplă dacă îmi uit actul de identitate acasă sau îmi pierd dcoumentele?

  • Suntem foarte pozitivi și sperăm că toți veți călători cel puțin cu un act de identitate sau un pașaport. Dacă totuși se întâmplă să nu aveți un document valabil, veți fi rugați să mergeți la punctul Bilete problematice (Problematic tickets), unde colegii noștrii vor încercă să vă rezolve problema.

 

Ce se întâmplă dacă nu am voucher și aș vrea să cumpăr bilete la fața locului?

  • Aceeași procedură se aplică și pentru cei care își cumpără biletele la fața locului. În momentul în care vă cumpărați biletele la casierie (marcată cu inscripția Tickets), veți fi rugați să prezentați un act de identitate pentru personalizarea brățării. Vă recomandăm însă să vă cumpărați biletele din timp, căci stocul se epuizează în ritm rapid.

 

Intrarea la festival va dura mai mult?

  • Încercăm să luăm toate măsurile posibile și să avem personalul necesar pentru a asigura o intrare cât mai rapidă și sperăm ca aceasta să nu dureze mai mult ca în anii anteriori.

 

Există un loc sigur unde îmi pot păstra actele pe insulă?

  • Vă recomandăm închirierea unui dulăpior pe care îl puteți folosi pe toată durata festivalului.

 

Am fost la Sziget în repetate rânduri, ce se schimbă în anul acesta?

  • Până acum nu a fost nevoie să prezinți un act de identitate la punctele de preschimbare a brățărilor, de acum înainte însă va fi nevoie de el. Am observat că în anii anteriori mulți Szitizeni preschimbau vouchere și pentru prietenii lor care urmau să ajungă mai târziu, dar acest lucru nu va mai fi posibil de anul acesta, deoarece fiecare persoană va trebui să își prezinte documentul separat.

Obiectivul managementului datelor este acela de a asigura securitatea personală a vizitatorilor care participă la Festivalul Sziget și baza legală este consimțământul vizitatorilor acordat prin participarea la procesul de check-in. Sziget Ltd șterge datele înregistrate după 72 de ore după închiderea oficială a festivalului, cu excepția cazurilor menționate în Clauza 4.5 a politicii privind protecția datelor. Datele înregistrate nu vor fi transmise către terți, cu excepția cazurilor solicitate de către autorități. Politica de protecție a datelor este accesibilă aici.

Puteţi cumpăra biletele imediat online.

Puteţi de asemenea cumpăra bilete la fața locului, cu plata în numerar sau cu cardul, dar vă sfătuim să cumpăraţi biletele în avans pentru a beneficia de preţurile reduse și pentru a evita cozile lungi la intrare. Nu uita să aduci cu tine, neapărat, un act de identitate valabil, căci noul sistem de check-in permite personalizarea brățărilor.

În cazul în care aţi achiziţionat sau veţi achiziţiona bilete din webshop-ul oficial (en sau ro), click aici pentru a accesa Helpdesk-ul.

În cazul în care aţi achiziţionat sau veţi achiziţiona bilete de la alți retaileri oficiali, vă rugăm să îi contactaţi pe ei

Pentru a intra pe Insula Libertății ai neapărat nevoie de un cod (cod de bare, QR code). Așa că nu-l uita! Dacă îl ai pe telefon, în format PDF, e în regulă. Nu uita să aduci cu tine, neapărat, un act de identitate valabil, căci noul sistem de check-in permite personalizarea brățărilor.

Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că biletele nu pot fi returnate! Dar, dacă dintr-un motiv sau altul nu mai poți ajunge la festival, îl poți ceda unui prieten, având în vedere că voucherele nu sunt personalizate.

 

În cazul în care aveţi nevoie de viză pentru a intra în Ungaria, vă informăm următoarele:

Consulatele de obicei acceptă abonamentul de 7 zile ca dovadă a cazării, dovadă necesară în vedea obţinerii vizei. În cazul în care nu se întâmplă acest lucru și cererea vă este respinsă, vă rugăm contactaţi echipa noastră de la helpdesk.

În cazul în care nu puteţi ajunge la consulat, puteți încerca să obţineţi viza prin intermediul unei agenţii de turism (în special în apropierea datei festivalului), probabil aceștia vă pot ajuta.

Cei mai mici Szitizeni sunt și ei bineveniți la Sziget! Copiii sub 11 ani (născuți după 16 august 2006) pot intra gratuit pe Insula Libertăţii, dar trebuie să poarte o brățară specială pentru copii. Adultul care însoțește copilul trebuie să noteze pe brățară numărul său de telefon, alături de numele copilului. Brățările pentru copii se obțin la intrare.

Copiii sub 14 ani pot participa la festival doar însoţiţi de către un adult. Brățările pentru copii sunt obligatorii și pentru ei.

Aveţi la dispoziţie și un camping special amenajat pentru ca familiile să aibă parte de o ședere liniștită pe Insulă - Family Camping.

Animalele "pașnice" (câini, dihori domestici, anumite specii de șoarece) sunt binevenite la Sziget.

  • Alcool: nu este permis accesul cu niciun fel de alcool, în nicio cantitate
  • Droguri sau orice tip de stimulente: vă rugăm, nu...
  • Plite și butelii pe gaz: nu e nevoie să gătiți pe Insulă, avem o mulțime de opțiuni culinare pentru toate gusturile.
  • Obiecte pirotehnice: suntem pregătiți să vă uimim cu propriile spectacole pirotehnice
  • Sticlă: e foarte periculoasă...
  • Obiecte care taie sau care pot răni: ​fără lovituri și fără tăieturi...e clar, nu?
  • Umbrele: aduceți pelerine de ploaie mai degrabă!
  • Obiecte care pot răni: În conformitate cu legile în vigoare, nu vi se permite să aduceţi cu voi obiecte care pun în pericol în mod special siguranţa publică (cuţite cu lama mai mare de 8 cm, bricege, spray-uri cu gaz, bastoane, etc.). Produsele de această natură trebuie predate în custodie serviciului de securitate la intrare, astfel încât aceștia să le poată verifica.

Dacă nu sunteți siguri cu ce obiecte aveți sau nu aveți voie pe Insulă întrebați la Helpdesk pentru a evita confuziile la intrare.

  • Mâncare: Puteți aduce propria mâncare la festival, atâta timp cât nu este în cantități comerciale. Aveţi la dispoziţie un magazin local și o mulțime de tonete de unde puteţi cumpăra alimente și băuturi pe Insulă.
  • Băuturi: puteţi aduce băuturi nealcoolice la festival: 1 PET sticlă / de maxim 2,5 litri / persoană
  • Țigări: maxim 20 de pachete, 10 pachete de ţigări de foi și 10 trabucuri / persoană
  • Voucherul (codul QR/codul de bare) și un act de identitate valabil!
  • Cort impermeabil, sac de dormit, saltea, lanternă și baterii...dar în caz că ați uitat, avem un magazin cu obiecte pentru camping la fața locului, puteți cumpăra tot ce aveți nevoie!
  • Pantofi, sandale, șlapi
  • Accesorii de igienă, prosop, plasturi, dezinfectant, medicamente pe care trebuie să luaţi în mod regulat, detergent
  • Șapcă, ochelari de soare, haina de ploaie, haine groase, șosete, costum de baie
  • Loţiune de plajă, cremă împotriva ţânţarilor și căpușelor
Siguranţa participanţilor este una dintre priorităţile principale ale organizatorilor, având în vedere că evenimentul găzduiește în fiecare an peste 500.000 de persoane. Lucrăm constant la adaptarea normelor de sănătate și siguranță - cum evenimentele și problemele de siguranță sunt în continuă schimbare, ne aflăm tot timpul în fața unor noi provocări. Zona în care se desfășoară festivalul va fi verificată în mod constant cu mult înainte și în timpul festivalului, și va fi monitorizată permanent de camere de supraveghere. Pentru ca toată lumea să se simtă în siguranță, personalul de securitate este format din 800 de persoane, din care face parte poliția națională și internațională. Colaborăm strâns cu toate autoritățile din domeniu, precum unitatea de combatere a terorismului, poliția, serviciile de urgență internaționale.
 
Ce poți face?
 
  • Te rugăm să iei în considerare ce lucruri poți aduce și ce nu poți aduce cu tine la festival. Se vor reține la intrare toate obiectele considerate periculoase.
  • Sziget are un nou sistem de acces pe insulă, similar check-in-ului de la aeroporturi. În momentul preschimbării voucherelor în brăţări, participanţii vor fi rugaţi să prezinte un act de identitate, iar zona de intrare va fi monitorizată permanent de camere de supraveghere.
Ne bazăm pe tine să înțelegi aceste reguli, pentru a putea începe și termina #Sziget2017 ca o cooperare reciprocă. Facem tot posibilul să ne asigurăm că festivacanța ta se desfășoară fără probleme! Pe curând!

La Sziget Festival utilizăm un sistem de plată cashless, pentru a plăti orice: băuturi, mâncare sau orice alte produse! Poți plăti cu carduri contactless MasterCard® sau Maestro®, sau poți plăti cu cardul Festipay, furnizorul oficial al sistemului de plată cashless al tuturor evenimentelor organizate de Sziget Cultural Management. 

Intrarea în upgrade campingurile VIP / Apero / Alternativa / Siesta / Bridge / Family:

  • Îți vei primi brățara la recepție, la intrarea în camping. Deci nu împreună cu brățara aferentă biletului de intrare la festival. 
  • Poți apela la personalul aflat la recepție, non-stop!
  • Campingurile se deschid la ora 18:00, duminică, 6 august (pentru a intra înainte de 9 august, ora 6:00, ai nevoie de un bilet Moving-in)
  • Va trebui să părăsești zona de campare până la ora 8:00, miercuri, 16 august
  • Dacă întâlnești unelte sau animale periculoase (șerpi, viespi, câini fără stăpân) în interiorul campingurilor, te rugăm să ne informezi la recepție! 

Montarea corturilor:

  • Când montezi cortul, ține cont de următoarele:
  • Cort 1-2 persoane - nu mai mult de 2x2 metri
  • Cort pentru 3-4 persoane - nu mai mult de 4x2 metri
  • Corturile să fie montate unele lângă altele, nu în cerc
  • Pavilioanele nu sunt permise
  • Nu îți poți rezerva un loc, în camping primul venit e primul servit
  • Urmează instrucțiunile personalului aflat la fața locului!

Accesorii pentru camping cumpărate în avans:

  • Accesoriile pentru camping cumpărate în avans, precum seturi pentru camping, saltele, pături, saci de dormit, etc. pot fi ridicate de la Sziget City Center, lângă standul de informații, la Camping Service Point
  • În cazul în care nu ai raportat daunele cauzate, vom ține cont de ele în clipa în care vei returna accesoriile

De reținut:

  • Dacă ai găsit ceva, te rugăm să îl aduci la standul Lost&Found, situat la Sziget City Center, astfel va putea fi regăsit cu ușurință
  • Îți poți reîncărca aparatura electronică în punctele de re-charging indicate pe hartă
  • Prejudiciile provocate în mod intenționat persoanelor din jur sau materialelor/recuzitelor aparținând festivalului vor avea repercusiuni legale și privarea de brățara Sziget!
  • Te rugăm să îi respecți pe cei din jur! Dacă atitudinea ta îi deranjează pe cei din jur (muzică foarte tare, strigăte, agresivitate, etc.) vei fi rugat de către organizatori să părăsești campingul.

Have fun!

La fața locului vor exista mai multe magazine universale de unde vă puteţi achiziţiona toate cele necesare.

Sziget este cunoscut ca fiind un loc foarte prietenos și intim. Luați parte la asta împrietenindu-vă și salutându-vă vecinii de cort! Iată Sziget-ul surprins într-o dimineaţă din 2013.

Campaţi împreună cu copiii voștri în zona special amenajată: Family Camping!

Urmăriți unele experienţe ale copiilor la Sziget 2013

Avem disponibile câteva opțiuni de parcare pe sau în apropierea insulei, cu siguranță vei găsi unde să îți lași mașina! Detalii în curând.

Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că este total interzis să aprindeţi foc de tabără pe întreaga suprafaţă de desfășurare a festivalului! De asemenea, este strict interzis să aduceţi butelii, ceea ce înseamnă că nu veți putea găti. În cazul în care veţi dori să participați la un foc de tabără pentru o atmosferă intimă, vă invităm să spațiul oficial Campfire. Aici, în jurul focului de tabără vă veți putea bucura de muzică și o atmosferă unică.

Nu există prize de curent disponibile în zona de campare și vă rugăm să nu aduceţi un generator de curent pe Insulă. Vă puteţi încărca dispozitivele electronice la punctele de încărcare. 

Există foarte multe toalete disponibile la fața locului! Vă rugăm nu folosiţi copacii, tufișurile și spaţiile verzi ca și toalete.

Puteţi folosi dușurile doar dacă aveţi un bilet pentru 5 sau 7 zile sau bilete zilnice pentru două zile consecutive. Vă rugăm păstraţi curăţenia la dușuri și toalete și evitaţi risipa de apă.

La dușuri veţi găsi oglinzi și prize pentru uscătoarele de păr.

Când vă alegeţi locul de campare, vă rugăm evitaţi zonele principale de mers și rutele utilizate de către vehiculele utilitare Sziget.

Vă rugăm să respectaţi aceste instrucţiuni privind dimensiunea corturilor: 

Cort pentru 1-2 persoane: 2 x 2 metri

Cort pentru for 3-4 persoane: 4 x 2 metri

Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că pavilioanele sunt permise doar în zonele în care există suficient spațiu și pentru ceilalți vizitatori.

Apa de robinet de la Sziget este potabilă (de asemenea la toalete și zonele de dușuri). În cazul în care apa nu este potabilă, în anumite locuri, acest lucru va fi specificat.

Cu biletele pentru 5 sau 7 zile și bilete pentru două sau mai multe zile consecutive, puteți campa pe insulă pe principiul primul sosit - primul servit. Upgrade campingurile sunt Caravan Camping (pentru cei cu rulote și campere), VIP Camping, etc.!

Upgrade campingurile oferă servicii suplimentare și siguranță sporită.

În cazul în care ai decis să stai în oraș și ai de gând să folosești transportul public, îți poți plănui rutele exacte cu ajutorul acestui planner al rețelei de transport din Budapesta. 

Cea mai apropiată stație față de Sziget este a HÉV-ului (trenulețul verde - linia H5), numită Filatorigát. HÉV-ul circulă la fiecare 10 minute pe timpul zilei și la fiecare 15-20 de minute pe timpul nopții. 

Dacă veniţi la Sziget cu mașina, trebuie să vă informaţi în legătură cu parcarea. Detalii în curând.
Budapesta are trei gări importante: Nyugati Pályaudvar, Keleti Pályaudvar, Déli Pályaudvar. De la oricare dintre aceste gări, poți ajunge la Sziget foarte ușor folosind transportul în comun. Planifică-ţi cea mai bună rută pentru a ajunge la festival prin BKK (Centrul pentru Transport Budapesta): http://www.bkk.hu/en/timetables/.
Dacă ai Sziget-Budapest Citypass poți folosi transportul în comun gratuit. Mai multe informații despre Citypass în curând!
 
Dar îți oferim câteva sfaturi:
 
De la gara Nyugati (20-25 minute):
  1. Urcă în tramvaiul 4 sau 6 (chiar din fața gării) spre direcția Széll Kálmán Tér. Coboară la a treia stație, numită Margit Híd-Budai Hídfő. Vei trece Dunărea pe Podul Margit. Pe o parte poți vedea Insula Margit iar pe cealaltă clădirea impresionantă a parlamentului și castelul Buda!
  2. La Margit Híd-Budai Hídfő îndreaptă-te pe scări spre stația HÉV (trenulețul verde H5) în direcția Szentendre / Békásmegyer. Stația pentru Sziget este Filatorigát (a 4-a stație). Coboară aici și urmează mulțimea spre intrare!

De la gara Keleti (40-45 minute):

  1. Caută simbolul metroului! Urcă în Metro 2 - linia roșie spre direcția Déli Pályaudvar. Metroul este dotat cu aer condiționat și este foarte confortabil. Mergi până la stația Batthyányi Tér (a 5-a stație).
  2. La Batthyányi îndreaptă-te spre stația HÉV (trenulețul verde H5) în direcția Szentendre / Békásmegyer. Stația pentru Sziget este Filatorigát (a 4-a stație). Coboară aici și urmează mulțimea spre intrare!

De la gara Déli (25-30 minute):

  1. Caută simbolul metroului. Urcă în Metro 2 - linia roșie spre direcția Örs Vezér Tér. Metroul este dotat cu aer condiționat și este foarte confortabil. Mergi până la stația Batthyányi Tér (a 2-a stație). 
  2. La Batthyányi îndreaptă-te spre stația HÉV (trenulețul verde H5) în direcția Szentendre / Békásmegyer. Stația pentru Sziget este Filatorigát (a 4-a stație). Coboară aici și urmează mulțimea spre intrare!

 

Avioanele către Budapesta sosesc pe aeroportul Liszt Ferenc Airport (BUD). De la aeroport puteţi ajunge ușor la Sziget cu o navetă Sziget, pe care o puteţi folosi gratuit cu Sziget-Budapest Citypass.
 
Navetele Sziget vor fi disponibile pe ruta Aeroportul Liszt Ferenc (Terminalul 2) și Sziget (intrarea de pe podul H), în perioada 8 august - 12 august, la fiecare 30 de minute, între orele 8:45 - 00:45. În data de 17 august, naveta va pleca de la intrarea situată pe podul H, către aeroportul Liszt Ferenc (Terminalul 2) între orele 03:00-14:00, la fiecare 10-20 de minute.
 
Dacă nu ai Citypass, poți ajunge la festival și cu miniBUD, partenerul nostru oficial de transferuri la aeroport. Mai multe detalii, aici.
 
Puteți ajunge în oraș cu transportul în comun, autobuzul 200E îndreptându-vă apoi spre stația metroului M3. Mai multe informații despre transportul public din Budapesta puteți găsi aici!

Pe o insulă verde plină de minunății, chiar în inima Budapestei!

Budapesta, Insula Óbuda.

 

Budapesta este un oraș fantastic cu o reţea de transport în comun foarte extinsă. Pentru Sziget, trebuie să coborâți la stația Filatorigát a HÉV-ului (trenul suburban – H5). Pe durata festivalului, liniile de transport care fac legătura cu Sziget vor circula mai frecvent, ziua și noaptea!
Vă sfătuim să parcați mașinile în parcările oficiale ce aparțin de Sziget Festival, astfel veți putea bea o bere liniștiți la unul dintre ruin pub-urile cool din oraș. Pentru deplasarea în oraș recomandăm transportul în comun, care poate fi folosit gratuit de către posesorii de Sziget-Budapest Citypass - este mai simplu, mai ieftin, mai confortabil. 
 
La fața locului, sunt disponibile următoarele opțiuni de parcare: Sziget Parking și Budget Parking.

Veniţi cu bicicleta de-a lungul malului Dunării (partea Buda) și vom avea grijă de bicicleta voastră gratuit, cât timp vă distraţi la Sziget. Căutaţi Bicycle Storage pe hartă (harta va fi disonibilă în curând). În timpul festivalului, rutele de biciclete care fac legătura cu Sziget pot fi modificate din motive de siguranță. Pentru modificările la rutele de biciclete, vom actualiza informaţiile la începutul lunii august!

Asociația „Let's go out!” oferă asistență gratuită, la Sziget Festival, tuturor persoanelor cu dizabilități care doresc să viziteze festivalul. Asistența este personalizată în funcție de nevoile fiecăruia, pe durata șederii la Sziget, de către un personal specializat.
 
Cum te poți înregistra?
 
Trimite un email la hello@mozduljunkki.hu și ei îți vor trimite detaliile. Ai chiar posibilitatea de a cunoaște personalul, înainte de începerea festivalului.
Numărul de locuri este limitat, grăbește-te!
 
Mai multe detalii și fotografii legate de programul de anul trecut de la Sziget, aici: